Live the dream: Hilde @ Thailand 2016

My dream has started

Dag 1

Eindelijk is het dan zo ver, de dag dat 'de grote meiden reis' mag beginnen. Een droom die werkelijkheid word; backpacken in Thailand. En dit keer helemaal alleen! Ondanks dat ik het de laatste 2 weken wel erg spannend begon te vinden heb ik er onwijs zin in en wil ik dit heel graag doen. Dit keer met een globaal plan, niks geboekt, onder het motto let it go, let it go! Mijn idee: 2 weken naar het noorden en 2 weken naar het zuiden, best globaal vind je ook niet?

Gister en vandaag alles gepakt, na veel gelezen te hebben wist ik dat 1 ding belangrijk was, niet teveel meenemen. Je moet je voorstellen dat je een maand weggaat, maar je mag alleen maar 1 stuks handbagage mee, zo voelt t ongeveer. HELP. Eerst dacht ik heel stoer dat ik heel minimalistisch zou gaan maar ik heb uiteindelijk gewoon m'n make-up in m'n tas gestopt en niet te vergeten; een föhn. Weliswaar een kleine reisföhn maar toch. Eerst maar eens kijken hoe dit bevalt. Minder kan altijd nog. En vanuit Indonesië weet ik dat ze echt niets in mijn maat hebben dus iets kopen op een markt ofzo is er niet echt bij denk ik.

Toen de rugzak woensdag gepakt was en ik donderdag morgen mijn toiletspullen erbij deed dacht ik echt dat ik minimaal 20 kg in m'n backpack had, niets is minder waar zo vertelt de foto;-)

Donderdag eind van de middag gingen we dan echt! Ray bracht me naar Schiphol (lief!) en samen konden we nog een rustig hapje eten want de vlucht BR 75 met EvaAir had een half uurtje vertraging, kwam goed uit. Na ons afscheid ging ik via de douane naar de gate maar natuurlijk niet voordat ik nog een geurtje en een Linda gescoord had. (als ik m uit heb en weer mee terugneem is ie voor jou Aluap;-)

De vlucht had uiteindelijk bijna 2 uur vertraging waarvan we het laatste uur al in het vliegtuig zaten. Uiteindelijk gingen we dan echt. Ik heb een leuke film gestart en we kregen al snel wat eten. Hierna heb ik de wonderpil van de huisarts erin gegooid en binnen no-time dommelde ik weg en heb ik echt even 4 uur goed geslapen, met oogmasker, opblaasbaar kussen en oordoppen natuurlijk, als een echte prinses;-). 3 uurtjes voor tijd werd ik wakker en kon ik alvast aan het daglicht wennen en nog wat muziek luisteren. (Simply Red) De piloot heeft volgens mij vol gas gegeven want in de lucht hebben we een uur goed gemaakt van de vertraging. Hierdoor zijn we uiteindelijk om 15.30 geland in Bangkok. Yeaah we arrived!! Btw foto's uploaden gaat heel traag of niet dus soms moeten jullie wat langer wachten op de bijbehorende foto's ;-)

Reacties

Reacties

Hans

Geniet er van! En ik weet hoe belangrijk een goed föhn kan zijn! ;)

Chris.

Hoi Hilde,

Goed om te horen dat je aangekomen bent!
Geniet ervan! Ik kijk alweer uit naar de volgende update!

Grt Chris

Lot

Hee Hil, fijn dat alles goed gegaan is en je al lekker aan het genieten bent! Go for it! ????

Lot

Ps: die vraagtekens zijn dus eigenlijk een smiley....haha

Desiree

Fijn dat je goed bent aangekomen..
Veel plezier.. XXX

Ray

Veel plezier LD...
xxx FD ;-)

Mojo zelf;-)

Nu gaat het grote avontuur inderdaad echt beginnen, Thanks allemaal! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!